Domácí úkoly pro dobu koronavirovou 3

Máme tu třetí várku instruktážních videí, tentokrát sestavenou trenérkami Piranhas U13 Karnis a Kejč (hráčky už je dostaly e-mailem dříve). Určitě je to dobré i pro kluky. Podle videí je možné trénovat fyzičku, lakrosové dovednosti i pohyb nohou. Jde o videa od Američanky Taylor Cummings, která hrála proti naší reprezentaci v přáteláku před MS 2017 v Guildfordu, na což Kejč vzpomíná takto: „Já od ní dostala asi 117430107104 gólů, ale Karnis mě pomstila a jako jediná Češka jim tam tenkrát jednoho šoupla zpátky. “ Její videa jsou dobře pochopitelná a spoustu těch věcí ukazuje tak, že se to dá pochytit.

1. Klasická posilovačka na nohy

2. Wallball neboli házení o zeď

3. Footwork – místo žebříku lze použít cokoliv rozmístěného v pravidelných vzdálenostech


Stačí si najít spáru na chodníku, čáru na hřišti nebo si ji nakreslit a trénovat rychlost 

4. Práce na síle v zápěstí – tohle je důležité natrénovat, ve videu se ukazuje, jak posílit zápěstí pomocí práce s lakroskou

Dejte nám vědět, jak vám to šlo a třeba pošlete video, jak trénujete.
Opatrujte se.