Domácí úkoly pro dobu koronavirovou 5

A je tu další ranec cvičení na doma, když to společně stále nejde. Připravil ho Patrik a po tvrdých paragánech a paragánkách je tu porce cvičení s krásnými děvčaty. První cvičení je spíše takové protažení. Ants to moc znají ze závěrečného protahování na konci tréninku s Matějem.

Druhé cvičení je, jak jinak, zaměřeno na pro nás nejdůležitější část těla a to je jádro (core, svaly středu těla – břicho, bedra, kyčle, pánev – a vnitřní svalový systém středu těla). Ants už z tréninku vědí, proč jsou pro nás tyto svaly důležité – stabilizují tělo při pohybu a při podnětech zvenčí. Takže když budeme mít posílené svaly jádra, ustojíme při zápase náraz od soupeře. K tréninku můžete přizvat i maminky a sourozence, určitě toto cvičení ocení. 😎

A po těchto cvičeních pro vás máme i něco s lakroskou. Bude vám stačit lakroska, balónek, rukavice a nějaké značky – buď z papíru, nebo nakreslené na zemi. Cílem tohoto cvičení je sladit pohyb lakrosové hole s pohybem těla tak, aby vám lakroska při pohybu nepřekážela, a přitom vám z ní nevypadl míček. Začněte pomalu a postupně přidávejte na rychlosti. Cílem je pohybovat se s lakroskou a s míčem jako Joey Sankey na videu.

Pilně cvičte a ještě to chvilku vydržte. Už se na vás moc těšíme. Per aspera ad astra! (Přes překážky ke hvězdám anebo Drsnou cestou ke hvězdám)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*