Domácí úkoly pro dobu koronavirovou 6

Patrik připravil další tipy na cvičení během koronavirových omezení. Předně jsme rádi, že někteří z vás už se mohou ve škole potkávat s kamarády. Pro ostatní to čekání už určitě nebude moc dlouho trvat a pak už snad bude jen krůček k tomu, abychom mohli opět začít trénovat. Zatím si ale musíme vystačit s cvičením na dálku.

Předpokládáme, že břicho stejně jako celý střed těla už máte pevné po několikadenním cvičení podle minulé lekce. Dnešek, pátek a celý víkend zkuste věnovat posilování nohou. Dnešní cvičitel se sice rád chlubí (asi svaly), ale má pěkný tréninkový plán na procvičování nohou.

Má být sice trochu zima ale hezky, tak vytáhněte rodiče a sourozence ven někam do přírody.
Nezapomeňte si vzít lakrosku, míček a rukavice. Zlepšujte se tak, abyste si dokonale rozuměli s lakroskou. A k čemu je to dobré? Podívejte se na video. Určitě to znáte i od kluků z Custodů, kteří to měli zařazené do tréninků, aby to pak mohli použít v zápasech. A když to pak vyjde, tak to obrovsky zvedne sebevědomí celého týmu, soupeře to dostane dolů a ještě to pobaví diváky.
Mějte se dobře.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*