Domácí úkoly pro dobu koronavirovou 7

Napjatě čekáme, jaké podmínky nastaví vedení státu od pondělka a dále, a snažíme se vymyslet nějaký systém, jak začít trénovat. Pokud od pondělí začne platit PES 3, začnou Ants od úterka trénovat na hřišti. Kluky rozdělíme na dvě poloviny včetně tribuny a oblékání do chráničů. Problém je, že už je zima, takže bude dobré, aby kluci přišli už sportovně oblečení. Tréninky budou postavené tak, aby kluci byli pořád v pohybu a v chráničích. Po tréninku je bude třeba hned expedovat domů tak, aby se nenastydli. Hlavní hygienička má vydat nějaká pravidla pro tréninky sportovců amatérů. Další informace snad přijdou v pondělí.

Ale prozatím ještě můžeme trochu zapracovat na kondici podle tipů, které připravil Patrik. Co nám zbývá po předchozích trénincích zaměřených na břicho a na nohy? Trénink horní části těla. Je skvělé, že není náročný, takže můžete zase přibrat ostatní z rodiny. Jedná se jednu sérii cviků, kterou je třeba 5x opakovat. Zabere vám to tak 25 minut. Takže do toho.


A přidáme k tomu ruce. K tomu bude třeba např. kuchyňská židle a pomoc někoho, kdo vám ji bude držet. A zase opakovat 5x sérii cviků.

Určitě nezapomeňte na lakrosku. Vezměte si rukavice, lakrosku s míčkem do ruky a hurá na dvůr nebo někam, kde nejsou auta a nic na rozbití. A zkoušejte udržet míček v lakrosce za chůze a za běhu, cvičte změny směru, přendávání z levé do pravé a z pravé do levé. Protože jedině tak budeme nejlepší!

Tady k tomu máte odkaz na nejlepší momenty z finálového zápasu loňského mistrovství světa ve Vancouveru mezi Kanadou a Irokézy, kde bylo hodně našich kluků z Custodů v dresu českého nároďáku.

Těšíme se, že se už brzy uvidíme na hřišti.