Domácí úkoly pro dobu koronavirovou 5

A je tu další ranec cvičení na doma, když to společně stále nejde. Připravil ho Patrik a po tvrdých paragánech a paragánkách je tu porce cvičení s krásnými děvčaty. První cvičení je spíše takové protažení. Ants to moc znají ze závěrečného protahování na konci tréninku s Matějem.

Druhé cvičení je, jak jinak, zaměřeno na pro nás nejdůležitější část těla a to je jádro (core, svaly středu těla – břicho, bedra, kyčle, pánev – a vnitřní svalový systém středu těla). Ants už z tréninku vědí, proč jsou pro nás tyto svaly důležité – stabilizují tělo při pohybu a při podnětech zvenčí. Takže když budeme mít posílené svaly jádra, ustojíme při zápase náraz od soupeře. K tréninku můžete přizvat i maminky a sourozence, určitě toto cvičení ocení. 😎

A po těchto cvičeních pro vás máme i něco s lakroskou. Bude vám stačit lakroska, balónek, rukavice a nějaké značky – buď z papíru, nebo nakreslené na zemi. Cílem tohoto cvičení je sladit pohyb lakrosové hole s pohybem těla tak, aby vám lakroska při pohybu nepřekážela, a přitom vám z ní nevypadl míček. Začněte pomalu a postupně přidávejte na rychlosti. Cílem je pohybovat se s lakroskou a s míčem jako Joey Sankey na videu.

Pilně cvičte a ještě to chvilku vydržte. Už se na vás moc těšíme. Per aspera ad astra! (Přes překážky ke hvězdám anebo Drsnou cestou ke hvězdám)