Domácí úkoly pro dobu koronavirovou 11

Další trénink připravily elitní hráčky LCC Girls Mišuta, Karnis a Adéla. Natočily pro vás vlastní videa. Obracejí se v nich sice hlavně na holky z Piranhas a Harpyjí, ale zapojit se mohou určitě i kluci. I díky takovéhlemu tréninku patří Mišuta, Karnis a Adéla k hvězdám LCC i české reprezentace a to je nejlepší důvod od nich něco odkoukat.

Cvičit je potřeba pravidelně a k tomu pomůže, když si svoje výkony budete zaznamenávat. Poslouží k tomu třeba takováhle tabulka, ve které si můžete vybarvovat políčka za každý absolvovaný trénink.

U každého sportu je důležitá flexibilita a obratnost. Cvičení na protažení a právě na flexibilitu připravila Karnis.

Už z předchozích tréninků víme, jak je pro každý dynamický sport potřeba mít silný střed těla – core. Cvičení na jeho posílení přichystala Adéla.

A samozřejmě se u lakrosu hodně běhá. K tomu musí mít hráč sílu a dynamiku v nohách. Jak ji natrénovat, poradí Mišutka.

Běh – rozvoj vytrvalosti – fartleková metoda – střídání intenzity (běh a chůze)
Ideální místo pro trénink je cesta za potokem za Hadravskou ulicí. Fartlek je střídání běhu a chůze a k odměření úseků využijeme lampy veřejného osvětlení: 2 lampy běh – 2 lampy chůze – 2 lampy běh –  2 lampy chůze atd. Běh musí být střední intenzity (ne sprint), chůze svižná. Nezastavovat.

Tréninkové dávky:
● U10: jedenkrát tam a zpět,
● U13: dvakrát tam a zpět.

Pokud se rozhodneš běhat s Míšou (na rychlost), stejný den už trénink na vytrvalost neběhej. Zkus to během týdne prostřídat.

Cvičení s lakroskou
Políčko si vybarvi za 20 minut cvičení s lakroskou. Co potřebuješ: lakrosku, brýle/helmu, kluci rukavice, míček, zeď, mantinel na sokolce, kamarádku (nebo kamaráda).
● 10–20 nahrávek na pravou ruku,
● 10–20 nahrávek na levou ruku,
● 10–20 nahrávek s výměnou rukou po chycení: po chycení míčku míčku na pravou ruku přehoď lakrosku na levou ruku a házej levou rukou, chyť a zase vyměň ruce.
● hlavně pro nejmladší: trénujte nadhazování a chytání pravou i levou rukou a míchání lakroskou

Opatrujte se, neklesejte na mysli a snad se brzy dočkáme toho, že budeme moci zase hrát.